Запљеном пола тоне кокаина на броду “Будва” дефинитивно је закуцан и посљедњи ексер у мртвачки сандук црногорске Прекоокенаске пловидбе.

Истовремено смо у времену пандемије и борбе са економском депресијом коју је најавио Душко Марковић остали без главног извозног производа- кокаина. Посебно је иритирајуће саопштење Управе полиције да су и они учествовали у акцији, иако је брод “Будва” под црногорском заставом испловио из Казабланке у Мароку и упутио се ка луци Хамбург у Нјемачкој.

Изгледа да су у Управи полиције пожурили да нам ухвате “муштулук” како је брод у власништву Барске пловидбе са црногорском посадом и под црногорском заставом заплијењен са пола тона кокаина само захваљујући изузетним напорима и самопрегалаштву Зорана Лазовића и Душка Голубовића. Сад је ваљда сваком јасно зашто је једна од првих попуштајућих мјера НКТ-а била отварање лука и дозвола за поморски саобраћај.

Очигледно је да су на броду “Будва” врло пажљиво пратили премијерски сат и озбиљно схватили поруку Душка Марковића да ћемо на сваки могући начин тражити паре за плате и пензије. Указујемо да вриједност ових заплијењених 500 кг кокаина помијешаних са 1000 кг активне супстанце на њемачким улицама износи минимум 300 милиона еура. А треба ли уопште подсјећати да је министар финасија Дарко Радуновић прије неколико дана изјавио да ће нам мјесечно фалити 300 – 350 милиона евра како би одржавали државу у животу, и да је превише случајности у изјавама државних званичника са посљедњом пловидбом брода “Будва”.

Али досадашња кокаинска пракса режимске Црне Горе показала је да кад год падне један брод, негдје друго прођу најмање два.И увјерени смо да су режимске патриотске структуре које се баве транспортом кокаина, и све ово раде искључиво због љубави према Црној Гори, нашле начин да обезбиједе пролаз у сигурне луке другим бродовима под црногорском заставом како не би касниле плате и пензије и завршетак аутопута.

Само се надамо да се и друге државе не досјете да отпочну шверц кокаина да би ублажиле кризу узроковану коронавирусом, јер би тад Црна Гора добила озбиљну конкуренцију, пошто у овом тренутку једини имамо монопол над морима и океанима.

Подсјећамо јавност да је 2014. године брод “Будва” поринуо у море актуелни предсједник Скупштине Иван Брајовић са све бијелим рукавицама пожељевши му да дуго и дуго плови океанима и проноси славу Црне Горе. Нажалост, Иванов брод је пловио само шест година, али су његове ријечи биле пророчанске, јер је једном пловидбом од Казабланке до Хамбурга пронио славу Црне Горе во вјеки вјеков.

После још једне режимско кокаинске афере овог пута у доба короне сматрамо сврсисходним да се сви бродови у власништву Црне Горе продају, како се не би наносила штета часним црногорским поморцима које више ниједна бродска компанија не жели да запосли, јер их повезују са криминалним радњама режима који је нанио глобалну срамоту држави. А да којим случајем имамо ВДТ-а и СДТ- а позвали би их да истраже и процесуирају још једну коакинску аферу, а пошто их немамо, увјерени смо да њемачко тужилаштво неће ни са ким склапати споразум о кривици.